عاشقانه سحر و حسینعاشقانه سحر و حسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

چقدر از نداشتنت میترسم.....

یکی هست که دیگه نیست

1393/8/24 8:49
نویسنده : سحر گلی
227 بازدید
اشتراک گذاری

 خدا ببین چجوری داره میره

آخه اینو میدونی
مثله اون پیدا نمیشه
اشکات میریزه
آخه اون واست عزیزه
توی قلبته همیشه‏

یادش میوفتی
دلت آتیش میگیره
میگی کاش برگرده پیشت
راهی نداری تو باید طاقت بیاری
آخه میدونی نمیشه

چشـم به راه نشین اینجا ، میمونــی دیگه تنها
گریه نکن دیگه اون ‏نمیاد خونه

عزیز دلم من برگشتم ولی میخوام برات از صدایی بگم که قلب خیلیارو میلرزوند وخیلیا با صداش زندگی کردن ولی حالا اون صدا رفت جزو خاطره ها مرتضی پاشایی یکی از خواننده های محبوب من بود شایدم تنها خواننده محبوب من که

بالاخره به آرامش رسید مرتضی عزیز روحت شادگریه

تو به جای منم داری زجر می کشی
یکی عاشقته که تو عاشقشی
تو به جای منم پُره غصه شدی
نذار خسته بشم
نگو خسته شدی..

نگران منی که نگیره دلم

واسه دیدن تو داره میره دلم
نگران منی مثل بچگیام
تو خودت می دونی من ازت چی می خوام

مگه میشه باشی و تنها بمونم
محاله بذاری محاله بتونم
دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره
هنوزم به جز تو کسی رو نداره
عوض می کنی زندگیمو
تو یادم دادی عاشقیمو
تو رو تا ته خاطراتم کشیدم
به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه آب از سر من گذشته
مگه جز تو کی سر نوشتو نوشته
تحمل نداره نباشی
دلی که تو تنها خداشی

 ♫♫♫

یه غرور یخی یه ستاره ی سرد
یه شب از همه چی به خدا گله کرد
یدفعه به خودش همه چی رو سپرد
دیگه گریه نکرد فقط حوصله کرد..

نگران منی به تو قرصه دلم
تو کنار منی نمی ترسه دلم
بغلم کن ازم همه چیمو بگیر
بذار گریه کنم پیش تو دل سیر..

مگه میشه باشی و تنها بمونم
محاله بذاری محاله بتونم
دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره
هنوزم به جز تو کسی رو نداره
عوض می کنی زندگیمو
تو یادم دادی عاشقیمو
تو رو تا ته خاطراتم کشیدم
به زیبایی تو کسی رو ندیدم
نگو دیگه آب از سر من گذشته
مگه جز تو کی سر نوشتو نوشته
تحمل نداره نباشی
دلی که تو تنها خداشی..

                                     دقیقه های آخره میری واسه همیشه
                                     منم همون که عشق تو تموم زندگیشه
                                    همون که دلخوشی نداره بعد تو تموم میشه
                                                 کی مثه تو میشه

                 یکی هست، تو قلبم، که هر شب واسه اون می نویسمو اون خوابه
                      نمی خوام بدونه واسه اونه که قلب من اینهمه بی تابه

بارون صدای احساســه
نمه بارون چشاتو میشناسه
تورو از دست دادم
تو یه لحظه آدم دنیاشو می بازه..
تلخه سکوته این خونه
آخه غیر از خدا کی می دونه
تو دلم آتیشه
با تو بهتر میشه حال ِ این دیوونه..

این روزا سخت تر از اونه که باور کنی

مگه میشه با یه خاطـره سر کنی
تو میدونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره..
یه جوری هق هق زدم.. صدام زخمیه
این اون دردی که نمیفهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پروازمون
گرفتست چقدر دل ِ آسمون..

  ♫♫♫

من دلخورم تو ام هستی
ولی باز این غرورو نشکستی
چی شده بی خوابی
تو که راحت رو من چشماتو می بستی
درگیره درد مجنونم
مردم میگن که دیوونم
مگه تنها تنها
میری زیره بارون که من پریشونم..

این روزا سخت تر از اونه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطـره سر کنی
تو میدونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره..
یه جوری هق هق زدم.. صدام زخمیه
این اون دردی که نمیفهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پروازمون
گرفتست چقدر دلِ آسمون. 

پسندها (2)

نظرات (2)

دنیا
24 آبان 93 16:50
واقعا غم انگیزه.چشام داره میسوزه از شدت گریه. میدونی وقتی اون عکسشو دیدم که روش نوشته شده بود یکی هست که دیگه نیست بغضم ترکید و شروع کردم به زار زدن واقعا خیلی سخته امیدوارم خدا به خونوادش صبر بده من که با آهنگاش زندگی میکردم. ماها که فقط از طرفداراشیم اینقدر به خاطر رفتنش ناراحت شدیم،وای به حال خونوادش
سحر گلی
پاسخ
خدا به خانوادش صبر بده
مامان فرح
17 فروردین 94 14:37
سلام ،عزیزم،به وبلاگم سر. بزن،دوست دارم باهاتون بیشتر. آشنا شم