عاشقانه سحر و حسینعاشقانه سحر و حسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

چقدر از نداشتنت میترسم.....

عروس پاییزی

1393/7/5 2:04
نویسنده : سحر گلی
152 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهایی که از عمرم سپری می شوند

تو هر روز در کنارم هستی

با تو احساس عشق در من بیشتر می شود

و من هر روز بیشتر برای چشمهایت بی تاب می شوم

قشنگ ترین روزها و شب هایم

همین روزها و شب های با تو بودن است

که زیباترین ، فراموش نشدنی ترین لحظات را برایم می سازی

وقتی که با توام همه چیز را فراموش می کنم

و تمام سهم من از دنیا می شود همین مهربانی های بی پایانت

تو برای من عزیز ترینی و من همیشه به تو فکر میکنم

دوستت دارم و می دانم که حرف لبهایم

نمی توانند عشق من را آنطور که هست بیان کنند

ولی می دانم که تو می دانی چقدر تو را می خواهم

و عاشقانه می پرستمت..

فقط روز مونده به هفتمین سالگرد پیوند عشقمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)