عاشقانه سحر و حسینعاشقانه سحر و حسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

چقدر از نداشتنت میترسم.....

چی شد که اینجوری شد...

1393/7/5 22:58
نویسنده : سحر گلی
221 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم میخوام باهات یکم درد دل کنم

دکترم بهم میگه دلیل اینکه تورو ندارم  داشتن اضافه وزنه نمیدونم یهویی چرا اینقدر تپلی شدم

بعد از ازدواج با همسری بود که اینقدر اضافه وزن آوردممتفکر

خدا میدونه دیگه از رژیم گرفتن حالم داره بهم میخوره

نه اینکه موفق نشما برعکس موفق میشم ولی نمیتونم نگهش دارم و برمیگردم به وزن قبلی شایدم بیشتر از وزن قبلیم

هرکاری بگی کردم تردمیل خریدم تحت نظر بهترین پزشکای تغذیه بودم خام خواری کردم گیاه خواری کردم اما همین که یه کوچولو بیخیال شدم وزنم عین فنر برگشت سر جاش 

2سال پیش با بابایی میرفتیم بیمارستان فوق تخصصی ناباروری واسه IuI اون موقع ها نزدیک به 20 کیلو وزن کم کرده بودم  ولی تا عمل و انجام بدن و نتیجه معلوم شه به روایتی پدرم در اومد هنوز یاد اون روز کذایی که واسه رادیولوژی رفته بودم و یادم نمیره حتی اگه از اون خیابونم رد شم رنگم میپره انقدر که درد کشیدم ولی به عشق تو تحملش کردم کلی آزمایشای جورواجور و رسید به سرنگایی که باید با بازوم میزدم یادم یه روز قبل از عمل یه آمپول برام تجویز کردن که باید ساعت بعد میزدم تا آماده باشم واسه عمل فرداش از شانس من تولید اون دارو توقف کرده بود هیچی دیگه تهران و زیر پا گذاشتیم تو کل اون سه ساعی به همه داروخونه ها سر زدیم دیگه از ناراحتی شروع کردم به گریه کردن و التماس به خدا که اگه پیدا  نشه همه زحمتام به هدر میره این همه رفت و آمدا  و درد کشیدنا هیچ میشه تا اینکه خدا به روم نگاه کرد و بالاخره پیدا کردیم ولی حالا دیر وقت بود و تزریقاتی پیدا نمیکردیم تا اینکه آمپولی که قرار بود هفت شب بزنم ده شب زدم تموم شد و روز انتقال رسید انتقال انجام شد برگشتیم خونه و چند روز استراحت کردم تا تاریخ آزمایش ولی نشدآزمایش منفی بود تا چند روز از ناراحتی گریه میکردم و بابایی دلداریم میداد خداروشکر که بابایی به اندازه کمن ضعیف نبود 

حالا از امشب یه برنامه جدید و دارم اجرا میکنم لاغری با انگور قرار روزه ی انگور بگیرم نهار شام صبونه فقط انگور تا ده روز از خدا میخوام کنارم باشه و بهم طاقتشو بده

دوستان میشه برام دعا کنید واقعا به دعاهاتون محتاجم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)